Rekord sprzedażowy w Dniu Singla!

Chiński Dzień Singla to święto, które jeszcze do niedawna było kompletnie nieznane w Europie. W ostatnich latach sytuacja się jednak zmieniła, za sprawą promocji, które 11 listopada oferuje Grupa Alibaba, w skład której wchodzi m.in. znany wszystkim Aliexpress oraz dostawca rozwiązań chmurowych – Alibaba Cloud. Dzień Singla stał się w ten sposób wydarzeniem znanym na równi z amerykańskim Black Friday. W tym roku, w jego czasie, padł rekord pod względem sprzedaży w ciągu jednego dnia.

Ponad 38 miliardów dolarów – tyle osiągnęła sprzedaż Alibaby w Dniu Singla. Wynik imponujący pod każdym względem, biznesowym, marketingowym, ale także logistycznym. Taki zysk oznacza bowiem miliony osób, które odwiedzają witryny sprzedażowe i aplikacje mobilne giganta z Hangzho w tym samym czasie, a to ogromny ruch i niewyobrażalna ilość danych. Tego dnia na platformach zakupowych, obsługiwanych przez Alibaba Cloud, dostępnych było ponad milion zupełnie nowych produktów, ponad 200 tysięcy marek i więcej, niż 500 milionów użytkowników. Chiński gigant poradził sobie z tym świetnie, a klienci zakończyli zakupy z uśmiechami na twarzy.

Jaką infrastrukturą można obsłużyć tak ogromną ilość klientów? Otóż, Alibaba korzysta ze swoich własnych rozwiązań. Dane ze sklepów i aplikacji przetwarzane są w chmurze dostarczanej przez Alibaba Cloud. Pomyślnie zdany test w czasie największego zakupowego wydarzenia na świecie, to najlepsza reklama grupy oraz jej produktów chmurowych.

Usługi Alibaba Cloud mogą być świetnym rozwiązaniem dla wszystkich firm, które planują swoją infrastrukturę technologiczną umieścić w chmurze. Oferta chińskiego giganta jest tak szeroka, że każdy znajdzie w niej to, czego potrzebujesz. Od skalowalnych storage’y, które są w stanie pomieścić spore ilości danych, przez wirtualne serwery, kontenery Kubernetes oraz usługi dostępu do sieci, aż po bardzo zaawansowane rozwiązania związane z przetwarzaniem gigantycznej ilości danych. Do oferty wciąż trafiają nowe usługi, które często są zupełnie nowatorskie na rynku.

Rozwiązania chińskiego producenta wspierają transformację cyfrową w obszarze Europy Środkowo-Wschodniej. Dzięki wykorzystaniu zasobów i doświadczenia Alibaba Cloud, polskim firmom o wiele łatwiej otworzyć się na rozwój swojego biznesu w zarówno w Państwie Środka, jak i innych azjatyckich tygrysach.

ALSO jest wyłącznym dystrybutorem Alibaba Cloud w Europie Środkowo-Wschodniej. Profesjonalnie opowiemy o ofercie chińskiego giganta i chętnie doradzimy w wyborze usług. Wybierz rozwiązania Alibaba, a kto wie, może następny rekord sprzedażowy będzie należał do Twojej firmy?

Jeżeli chcesz wiedzieć więcej, skontaktuj się z naszym Business Development Manager działu Cloud – Adamem Bielawskim.
E-mail: adam.bielawski@also.com
Telefon: 605 687 728

Udostępnij ten artykuł na:
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Aby pobrać zawartość wpisz swoje imię i email
Twoje dane są bezpiecznie. My też nie lubimy spamu.
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Aby pobrać zawartość wpisz swoje imię i email
Twoje dane są bezpiecznie. My też nie lubimy spamu.