ALSO Cloud Marketplace – Nowy moduł wsparcia technicznego – już dostępny!

Z nieukrywaną radością chcieliśmy poinformować wszystkich naszych Partnerów ALSO Cloud Marketplace, iż kilka dni temu oficjalnie uruchomiliśmy zupełnie nowy moduł wsparcia technicznego. Stale zbieramy opinie, sugestie oraz pomysły od naszych Partnerów biznesowych, dzięki temu powstają nowe narzędzia oraz ulepszone funkcje. Wciąż dążymy do doskonałości i ulepszania naszej platformy, aby zaoferować produkt idealny, który stanie się częścią waszego biznesu, abyście dzięki niemu mogli zaoferować jeszcze więcej waszym klientom zarazem zwiększając i maksymalizując swój biznes.

Przechwytywanie

Po przeanalizowaniu setek komentarzy, opinii oraz sugestii postanowiliśmy iż kolejnym krokiem ulepszeń będzie zupełne odmienienie oraz usprawnienie obsługi zgłoszeń wsparcia technicznego w ALSO.  Od dnia 24.11.2019 wszystkie zgłoszenia wsparcia można składać tylko bezpośrednio z poziomu platformy ALSO Cloud Marketplace – nie będzie można wysyłać wiadomości na adres e-mail.

Mogą to robić zarówno Partnerzy ALSO, jak i klienci końcowi jeżeli Partner udostępnił klientowi platformę ALSO. Każde zgłoszenie zostanie oznaczone indywidualnym numerem oraz bezpośrednio skierowane do jednostki odpowiedzialnej za konkretną tematykę. Natychmiastowe przekierowanie zgłoszenia do konkretnego inżyniera znacznie wpłynie na szybkość odpowiedzi i co najważniejsze – jej jakość.

Nowy moduł wsparcia technicznego znajdziemy w menu głównym pod hasłem „Support” a następnie klikając na „ Helpdesk”

Navigate_HC

Co się zmieniło?

  • Możliwość zgłaszania prośby o wsparcie techniczne z poziomu platformy ALSO Cloud Marketplace lub telefonicznie – od 24.11.2019r brak możliwości wysyłania zgłoszenia drogą e-mail.
  • Możliwość odpowiedzi na już założony wątek z poziomu portalu ALSO lub bezpośrednio w wiadomości e-mail – wybór należy do ciebie!
  • Możliwość podglądu aktualnych statusów zgłoszeń wsparcia – będziesz na bieżąco widział postępy prac nad zgłoszeniem.
  • Dostęp do historii konwersacji w portalu pomocy technicznej – nie musisz zapisywać konwersacji w innym folderze lub tworzyć plików historii. Cały wątek e-mail jest dla Ciebie widoczny w portalu wsparcia!
  • Masz możliwość zgłaszani błędów przetwarzania usług bezpośrednio do naszego zespołu operacyjnego ALSO, aby uzyskać priorytet i naprawić problem szybciej – jeśli problem nie został rozwiązany automatycznie w ciągu 4 godzin.
  • Wszystkie twoje zgłoszenia z prośbą o wsparcie zespołu ALSO Cloud Marketplace, zespołu ALSO Cloud Hosted Service-Team oraz naszego doświadczonego zespołu ALSO AZURE Team znajdziesz w jednym miejscu
  • Skorzystaj z naszej udoskonalonej bazy wiedzy, aby zaoferować więcej możliwości – będziemy regularnie dodawać kolejne artykuły zarówno o samych usługach Cloud, nowościach jak również informacje o narzędziach dostępnych na ALSO Cloud Marketplace.

Sugerowane działania.

  • Upewnij się, że posiadasz nasz numer pomocy technicznej. Jeśli np. nie możesz zalogować się do ALSO Cloud Marketplace, nadal będziesz mógł skontaktować się z naszym wsparciem telefonicznie. Nasze numery telefonów można znaleźć tutaj.
  • Upewnij się, że masz dane logowania do ALSO Cloud Marketplace. Powiadomienia i komunikacja na temat otwartego zgłoszenia zostaną wysłane na adres e-mail powiązany z kontem użytkownika, który zalogował się do ALSO Cloud Marketplace. Aby mieć pewność, że nie przeoczysz powiadomień o bieżących zgłoszeniach, musisz mieć swoje osobiste konto użytkownika w ALSO Cloud Marketplace. Instrukcje tworzenia użytkownika można znaleźć tutaj, a instrukcje dodawania ról bezpieczeństwa użytkownika można znaleźć tutaj.
  • Po zalogowaniu domyślnym językiem jest język angielski możesz jednak zmienić język na niemiecki lub francuski – dzięki temu możesz otrzymywać wszystkie automatyczne powiadomienia w preferowanym języku. Tylko te trzy języki są obsługiwane przez dział wsparcia ALSO.

Q/A

P: Otrzymałem na mój adres e-mail informacje o założonym zgłoszeniu wsparcia. Klikając w „view request” lub załącznik w zgłoszeniu, widzę widok, w którym muszę wybrać kraj. Dlaczego?

view request

O: Mamy kilka różnych instancji ALSO Cloud Marketplace. Wybór kraju określa, do którego wystąpienia Cloud Marketplace zostaniesz skierowany w celu zalogowania się i otwarcia zgłoszenia lub załącznika.

JSD_country_selection

P: Dlaczego otrzymuję powiadomienia w języku angielskim? Czy mogę je zmienić na inny jeżyk?

O: Angielski jest domyślnym językiem w naszym systemie. ale możesz to zmienić! Przejdź do swojego profilu w portalu pomocy technicznej i zmień język na preferowany. Uwaga! Wsparcie techniczne oferowane jest przez ALSO w jeszcze dwóch językach niemieckim i francuskim.

HC-Change-language

P: Wsparcie jest dostępne tylko przez ALSO Cloud Marketplace. Co jeśli platforma ALSO nie działa?

O: Nasze wsparcie można uzyskać również telefonicznie. Na wszelki wypadek zalecamy przechowywanie we własnym zakresie numeru telefonu do ALSO Support. Mamy również stronę aktualnego statusu kondycji ALSO Cloud Marketplace, którą zalecamy wszystkim naszym użytkownikom, aby zasubskrybowali, aby mogli na bieżąco otrzymywać informacje o możliwych problemach z platformą.

P: Mówię po francusku lub niemiecku. Dlaczego sugerowane artykuły nie są w języku francuskim lub niemieckim?

O: Sugerowane artykuły są rzeczywiście w języku angielskim. Jeśli jednak otworzysz artykuł pomocy technicznej w naszym widoku Centrum pomocy technicznej, możesz zmienić język i przeczytać treść w preferowanym języku.

P: Skontaktowałem się z obsługą ALSO telefonicznie, oni stworzyli mi zgłoszenie lecz nie widzę go w portalu. Dlaczego?

O: Najprawdopodobniej przyczyną jest to, że nazwa użytkownika ALSO Cloud Marketplace nie zgadza się z adresem e-mail. Poproś wsparcie ALSO o zmianę zgłaszającego swój bilet na taki sam, jaki masz na platformie ALSO Cloud Markeptlace – pozwoli to wyświetlić twoje zgłoszenie w portalu wsparcia.

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy na platformę ALSO Cloud Marketplace lub do kontaktu z nami. E-mail: sales.pl@also.cloud

 

Udostępnij ten artykuł na:
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Aby pobrać zawartość wpisz swoje imię i email
Twoje dane są bezpiecznie. My też nie lubimy spamu.
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Aby pobrać zawartość wpisz swoje imię i email
Twoje dane są bezpiecznie. My też nie lubimy spamu.